Sunday, October 01, 2006

Kyrgyz Opposition call for Public Protest on November 2: Is Time Running Out for Bakiyev?

Photobucket - Video and Image Hosting
President Bakiyev at protests calling for the ouster of his predecessor Askar Akayev in March 2005

The coalition of opposition groups “For Reform” announced on Friday in Kyrgyzstan that they will organize a large public protest on November 2 in the Ala-Too square of Bishkek in order to demand that President Kurmanbek Bakiyev make needed reforms now or resign. According to Aki Press, the coalition is calling for Bakiyev to address all of the demands from the May 27 “For Reform” protest, the September 17 Kurultay, and the recent resolutions of the parliament by the end of October. If he does not do so, the organizers say they will call for Bakiyev’s ouster. While the Aki Press report suggests that the organizers will call for an end to the Bakiyev-Kulov tandem of rule, opposition politician Melis Eshimkanov made a point that only the question of Bakiyev’s resignation will be raised, not the question of Kulov’s position.

This comes the day after Bakiyev made more sweeping promises for reform in an address to the nation. Can Bakiyev still buy time in this situation? Is one month enough time to implement the reforms demanded of him? Will there be more deals made as usual? While one does not want to jump to conclusions given the last rocky two years of politics in Kyrgyzstan, it does seem that the opposition is taking a more aggressive position than in the past. The question remains – is time running out on the second president of Kyrgyzstan, Kurmanbek Bakiyev?

37 Comments:

Anonymous Lipolitic said...

Soviet land reforms, which consolidate all arable and grazing lands into large state-owned farms, upset the traditional Kyrgyz way of life, which is based on nomadic livestock-herding, forcing some Kyrgyz to escape to the mountains and to China; Kyrgyz Communist Party established as the sole legal party; many members of the Kyrgyz intelligentsia, including Communists, who express dissent are imprisoned or executed.

5:09 AM  
Blogger Unknown said...

Hello Everybody,
My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

11:52 PM  
Blogger Dr Purva Pius said...

Hello Everybody,
My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

BORROWERS APPLICATION DETAILS


1. Name Of Applicant in Full:……..
2. Telephone Numbers:……….
3. Address and Location:…….
4. Amount in request………..
5. Repayment Period:………..
6. Purpose Of Loan………….
7. country…………………
8. phone…………………..
9. occupation………………
10.age/sex…………………
11.Monthly Income…………..
12.Email……………..

Regards.
Managements
Email Kindly Contact: urgentloan22@gmail.com

5:53 PM  
Blogger Dr Purva Pius said...

Hello Everybody,
My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

BORROWERS APPLICATION DETAILS


1. Name Of Applicant in Full:……..
2. Telephone Numbers:……….
3. Address and Location:…….
4. Amount in request………..
5. Repayment Period:………..
6. Purpose Of Loan………….
7. country…………………
8. phone…………………..
9. occupation………………
10.age/sex…………………
11.Monthly Income…………..
12.Email……………..

Regards.
Managements
Email Kindly Contact: urgentloan22@gmail.com

1:47 AM  
Blogger Mrs.Irene Query said...

MRS.IRENE QUERY FINANCE IS THE BEST PLACE TO GET A LOAN {mrsirenequery@gmail.com}

God bless you Madam, I will not stop telling the world about your kindness in my life, I am a single mum with kids to look after. My name is Mrs.Rachel Alex, and I am from Singapore Center Drive, Miami Beach, FL . A couple of weeks ago My friend visited me and along our discussion she told me about MRS.IRENE QUERY FINANCE, that they can help me out of my financial situation, I never believed cause I have spend so much money on different loan lenders who did nothing other than running away with my money. I have been in a financial mess for the pass 7 months now,She advised I give it a try so I mailed her and explain all about my financial situation to her, she therefore took me through the loan process and gave me a loan of $180,000.00 at a very low interest rate of 3% and today I am a proud business owner and can now take good care of my kids, If you must contact any firm to get any amount of loan you need with a low interest rate of 3% and better repayment schedule, please contact MRS.IRENE QUERY FINANCE via email{mrsirenequery@gmail.com}

3:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

Are you in need of a loan? Do you want to pay off your bills? Do you want to be financially stable? All you have to do is to contact us for more information on how to get started and get the loan you desire. This offer is open to all that will be able to repay back in due time. Note-that repayment time frame is negotiable and at interest rate of 3% just email us creditloan11@gmail.com

4:26 AM  
Blogger Unknown said...

Hello Everybody,
My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:{PurvaPius22@gmail.com}

3:23 AM  
Blogger abidinmohd said...

Do you need Personal Loan?
Business Cash Loan
Unsecured Loan
Fast and Simple Loan
Quick Application Process
Approvals within 4 Hours
No Hidden Fees Loan
Funding in less than 1 day
Get unsecured working capital
Contact Us At : abidinmohdmostafaloanfirm@gmail.com

LOAN SERVICES AVAILABLE INCLUDE:
===========================
*Commercial Loans.
*Personal Loans.
*Business Loans.
*Investments Loans.
*Development Loans.
*Acquisition Loans .
*Construction loans.
*Business Loans And many More:

LOAN APPLICATION FORM:
=================
Full Name:................
Loan Amount Needed:.
Purpose of loan:.......
Loan Duration:..
Gender:.............
Marital status:....
Location:..........
Home Address:..
City:............
Country:......
Phone:..........
Mobile / Cell:....
Occupation:......
Monthly Income:....

Contact Us At : Whats App +919582759438

2:13 PM  
Blogger Aisha Binahmed said...

Lembaga Pengarah ...... + 44-745-6405-237

Saya aisha binahmed yang tinggal di Klang Malaysia. Saya janda dengan tiga orang anak, saya ingin memberi kesaksian tentang kerja Tuhan yang baik dalam hidup saya untuk rakyat saya yang mencari pinjaman di Asia dan bahagian lain perkataan itu, kerana ekonomi yang buruk di sesetengah negara. Anda perlu berhati-hati kerana terdapat banyak peminjam palsu di blog ini. Saya telah menjadi mangsa 4 peminjam pada tahun ini hanya pada tahun 2019, saya kehilangan banyak wang kerana saya sedang mencari pinjaman daripada syarikat mereka. Saya hampir mati dalam proses kerana saya telah ditangkap oleh orang dari hutang saya sendiri, sebelum saya dibebaskan dari penjara dan seorang kawan saya yang menjelaskan keadaan saya kemudian memperkenalkan saya kepada sebuah syarikat yang boleh dipercayai, pinjaman dari syarikat aasimahaadilaahmed yang membantu saya dengan pinjaman RM480,000 dengan kadar faedah 1% yang rendah dalam 1 jam saya menggunakan tanpa tekanan atau tekanan. Jika anda memerlukan pinjaman, anda boleh menghubungi pinjaman syarikat melalui e-mel:
(aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com) Jika anda memerlukan bantuan dalam proses pinjaman, anda boleh menghubungi saya
melalui e-mel: (aishabinahmed7@gmail.com) dan juga mereka yang mendapat pinjaman di tempat saya.
Hantar sekarang ... (aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com)

8:36 PM  
Blogger Ahmed89 said...

DO YOU NEED A LOAN : TRUST ME WE CAN SOLVE YOUR FINANCE PROBLEM
Do you need Personal Loan?
Business Cash Loan?
Unsecured Loan
Fast and Simple Loan?
Quick Application Process?
Approvals within 24-72 Hours?
No Hidden Fees Loan?
Funding in less than 1 Week?
Get unsecured working capital?
Contact Us At : ahmedconsultancycompany@gmail.com
Phone number :+1 516-591-0949 (Whatsapp Only)

LOAN SERVICES AVAILABLE INCLUDE:
================================
*Commercial Loans.
*Personal Loans.
*Business Loans.
*Investments Loans.
*Development Loans.
*Acquisition Loans .
*Construction loans.
*Credit Card Clearance Loan
*Debt Consolidation Loan
*Business Loans And many More:

LOAN APPLICATION FORM:
=================
Full Name:................
Loan Amount Needed:.
Purpose of loan:.......
Loan Duration:..
Gender:.............
Marital status:....
Location:..........
Home Address:..
City:............
Country:......
Phone:..........
Mobile / Cell:....
Occupation:......
Monthly Income:....

Contact Us At : ahmedconsultancycompany@gmail.com
Phone number :+1 516-591-0949 (Whatsapp Only)

8:52 AM  
Blogger Purva Pius said...

Hello Everybody,
My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of $250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of $250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius, call/whats-App Contact Number +918929509036 via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

1:02 AM  
Blogger Aaron said...

Hello everyone on this site seeing this post, I'm here to talk about how I got my loan without too much stress. I got a loan of $50,000 from Global Loan Access at the rate of 2%, if you have been seeking to get a loan and you finding it difficult Global Loan Access is your solution. Contact them today to get your loan at (globalloanaccess@gmail.com)

11:58 AM  
Blogger NURUL YUDIANTO said...

Hari yang baik untuk semua warga negara Indonesia, nama saya Nurul Yudianto, tolong, saya ingin membagikan kesaksian hidup saya yang sebenarnya di sini di platform ini sehingga semua warga negara Indonesia berhati-hati dengan pinjaman peminjam di internet dari NIGERIA dan lainnya bagian dari AFRIKA,

Setelah beberapa waktu mencoba mendapatkan pinjaman dari lembaga keuangan, dan terus ditolak, saya memutuskan untuk mengajukan pinjaman online tetapi saya menipu dan kehilangan Rp18,7 juta, untuk seorang wanita di saudi arabia dan Nigeria.

Saya menjadi sangat putus asa dalam mendapatkan pinjaman, jadi saya berdiskusi dengan teman saya Ny Rika Nadia (rikanadia6@gmail.com) yang kemudian memperkenalkan saya kepada Lady Esther, manajer Cabang Access Loan Firm, jadi teman saya meminta saya untuk melamar dari LADY ESTHER, jadi I Screams menuangkan dan menghubungi LADY ESTHER. via email: (estherpatrick83@gmail.com)

Saya mengajukan pinjaman sebesar Rp200 juta dengan tingkat bunga 2%, sehingga pinjaman disetujui dengan mudah tanpa tekanan dan semua persiapan dilakukan dengan transfer kredit, karena tidak memerlukan jaminan dan jaminan untuk transfer pinjaman, saya diperintahkan untuk mendapatkan sertifikat perjanjian lisensi untuk mentransfer kredit I dan dalam waktu kurang dari satu setengah jam uang pinjaman telah dimasukkan ke dalam rekening bank saya.

Saya pikir itu lelucon sampai saya menerima telepon dari bank saya bahwa akun saya telah dikreditkan dengan jumlah Rp200 juta. Saya sangat senang bahwa akhirnya Tuhan telah menjawab doa saya dengan buku pinjaman dengan pinjaman awal saya, yang telah memberi saya keinginan hati saya.

Semoga Tuhan memberkati LADY ESTHER untuk mewujudkan kehidupan yang adil bagi saya, jadi saya menyarankan siapa pun yang tertarik untuk mendapatkan pinjaman untuk menghubungi Mrs. LADY ESTHER dengan baik melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) atas pinjaman Anda

Akhirnya saya ingin berterima kasih kepada Anda semua karena telah meluangkan waktu untuk membaca kesaksian hidup saya yang sebenarnya tentang kesuksesan saya dan saya berdoa kepada Tuhan untuk melakukan kehendak-Nya dalam hidup Anda. Anda dapat menghubungi saya untuk informasi lebih lanjut melalui email saya: (nurulyudianto2@gmail.com) Salam

5:46 PM  
Blogger alida said...

Nama saya Reni Alida, saya ingin menggunakan media ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman untuk sangat berhati-hati, karena ada penipuan dan perusahaan pinjaman palsu di mana-mana, mereka akan mengirimkan dokumen perjanjian pinjaman palsu kepada Anda dan mereka akan mengatakan tidak ada pembayaran dimuka, tetapi mereka adalah penipuan, karena mereka kemudian akan meminta pembayaran biaya lisensi dan biaya transfer, jadi berhati-hatilah terhadap Perusahaan Pinjaman yang curang itu.

Beberapa bulan yang lalu saya tegang secara finansial dan putus asa, saya ditipu oleh beberapa perusahaan pinjaman online. Saya hampir kehilangan harapan sampai Tuhan menggunakan teman saya yang merujuk saya ke pemberi pinjaman yang sangat andal bernama Ms. Elizebeth Isaac Loan Company, yang meminjamkan saya pinjaman tanpa jaminan sebesar Rp.600.000,00 (600 ribu) dalam waktu kurang dari 24 jam dan tingkat bunga hanya 2%.

Saya sangat terkejut ketika saya memeriksa saldo rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah yang saya terapkan dikirim langsung ke rekening bank saya tanpa penundaan.

Karena saya berjanji akan membagikan kabar baik, sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman dengan mudah tanpa stres. Jadi, jika Anda membutuhkan pinjaman, jangan ragu-ragu, silakan hubungi dia melalui email nyata: Elizebethisaacloancompany@gmail.com dan dengan rahmat Tuhan dia tidak akan mengecewakan Anda dalam mendapatkan pinjaman jika Anda mematuhi syarat dan ketentuannya.

Anda juga dapat menghubungi saya di email saya: renialida@gmail.com. Yang akan saya lakukan adalah mencoba untuk memenuhi pembayaran pinjaman saya yang saya kirim langsung ke rekening mereka setiap bulan.

7:27 PM  
Blogger Jayden Martin said...

DO YOU NEED AN AFFORDABLE LOAN TODAY?

We have provided over $1 Billion in business loans to over 15,000 business owners just like you. We use our own designated risk technology to provide you with the right business loan so you can grow your business. Our services are fast and reliable, loans are approved within 24 hours of successful application. We offer loans from a minimum range of $10,000 to a maximum of $200 million.

Do you find yourself in a bit of trouble with unpaid bills and don’t know which way to go or where to turn? What about finding a reputable Debt Consolidation firm that can assist you in reducing monthly installment so that you will have affordable repayment options as well as room to breathe when it comes to the end of the month and bills need to get paid? Dr. Jayden Martin Home Loans is the answer. Reduce your payments to ease the strain on your monthly expenses. Email (jaydenmartinhomeloans@gmail.com) Phone: +1 (929)277-5237

DO YOU NEED 100% FINANCE? we give out loans with an affordable interest rate of 2% JAYDEN MARTIN HOME LOANS, (jaydenmartinhomeloans@gmail.com) aims is to provide Excellent Professional Financial Services.

Our services include the following:

*Truck Loans
* Personal Loans
* Debt consolidation loans
* Car Loans
* Business Loans
* Education Loans
* Mortgage
*Refinancing Loans
* Home Loans

We give you loan with a low interest rate of 2% and loan duration of 1 to 30 years to pay back the loan (secure and unsecured). Do not keep your financial problems to yourself in order for you not to be debt master or financial stress up, which is why you must contact us quickly for a solution to your financial problems. It will be a great joy to us when you are financially stable. Email (jaydenmartinhomeloans@gmail.com) Phone: +1 (929)277-5237

NOTE:Bear in mind that it will only take less than 24 Hours to process your file is 100% Guaranteed no matter your Credit Score.

Yours Sincerely,
Dr. Jayden Martin
+1 (929)277-5237
We are certified and your privacy is 100% safe with us. Worry no more about your loans or finances.


Get your instant loan approval

4:56 PM  
Blogger  Dolores Delgado said...


Do you need an urgent blank ATM CARD to solve your financial needs and i just want to tell the world my experience with everyone. i discovered a hacking guy called Mike. he is really good at what he is doing, i inquired about the BLANK ATM CARD. if it works or even Exist, then i gave it a try and asked for the card and agreed to their terms and conditions. three days later i received my card and tried it with the closest ATM machine close to me, to my greatest surprise it worked like magic. i was able to withdraw up to $4000. This was unbelievable and the happiest day of my life. there is no ATM MACHINES this BLANK ATM CARD CANNOT penetrate into it because it have been programmed with various tools and software. i just felt this might help those of us in need of financial stability. The card have really change my life. if you want to contact them, HERE is the email: blankatm156@gmail.com

2:37 AM  
Blogger How I Got My Husband Back. said...

Do You Seek Funds To Pay Off Credits and Debts ? { NeoGrowthsCredit@gmail.com }. We Offer All Kinds Of Loan, We Give Out Loan With An Interest Rate Of 1.00%. Interested Applicants Should Contact Us Via Email: NeoGrowthsCredit@gmail.com

Please Fill the Application Form Below:
- Complete Name:
- Loan Amount Needed:
- Loan Duration:
- City / Country:
- Telephone:
- How Did You Hear About Us:

Do You Need A Loan To Consolidate Your Debt At 1.0% ?. IF YES, Kindly Write Us With The Loan Requirement. Please, Contact Us via email: NeoGrowthsCredit@gmail.com

2:40 PM  
Blogger SURYANTO SURYANTO said...

Saya Suryanto dari Indonesia di Kota Palu, saya mencurahkan waktu saya di sini karena janji yang saya berikan kepada LADY ESTHER PATRICK yang kebetulan adalah Tuhan yang mengirim pemberi pinjaman online dan saya berdoa kepada TUHAN untuk dapat melihat posisi saya hari ini.

Beberapa bulan yang lalu saya melihat komentar yang diposting oleh seorang wanita bernama Nurul Yudianto dan bagaimana dia telah scammed meminta pinjaman online, menurut dia sebelum ALLAH mengarahkannya ke tangan Mrs. ESTHER PATRICK. (ESTHERPATRICK83@GMAIL.COM)

Saya memutuskan untuk menghubungi NURUL YUDIANTO untuk memastikan apakah itu benar dan untuk membimbing saya tentang cara mendapatkan pinjaman dari LADY ESTHER PATRICK, dia mengatakan kepada saya untuk menghubungi Lady. Saya bersikeras bahwa dia harus memberi tahu saya proses dan kriteria yang dia katakan sangat mudah. dari Mrs. ESTHER, yang perlu saya lakukan adalah menghubunginya, mengisi formulir untuk mengirim pengembalian, mengirim saya scan kartu identitas saya, kemudian mendaftar dengan perusahaan setelah itu saya akan mendapatkan pinjaman saya. . Lalu saya bertanya kepadanya bagaimana Anda mendapatkan pinjaman Anda? Dia menjawab bahwa hanya itu yang dia lakukan, yang sangat mengejutkan.

Saya menghubungi Mrs ESTHER PATRICK dan saya mengikuti instruksi dengan hati-hati untuk saya, saya memenuhi persyaratan mereka dan pinjaman saya disetujui dengan sukses tetapi sebelum pinjaman dipindahkan ke akun saya, saya diminta membuat janji untuk membagikan kabar baik tentang Mrs. ESTHER PATRICK dan itulah mengapa Anda melihat posting ini hari ini untuk kejutan terbesar saya, saya menerima peringatan Rp350.000.000. jadi saya menyarankan semua orang yang mencari sumber tepercaya untuk mendapatkan pinjaman untuk menghubungi Mrs. ESTHER PATRICK melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) untuk mendapatkan pinjaman yang dijamin, Anda juga dapat menghubungi saya di Email saya: (suryantosuryanto524@gmail.com)

11:22 PM  
Blogger RASHID HUSAEN said...

Selamat siang semuanya !!!
Nama saya Tn. Rashid Husaen dan saya berasal dari Jawa Barat, Indonesia dan saya berbicara sebagai salah satu orang paling bahagia di dunia saat ini dan saya mengatakan pada diri sendiri bahwa pemberi pinjaman menyelamatkan keluarga saya dari situasi buruk kami, saya akan memberi tahu namanya kepada dunia. dan saya sangat senang mengatakan bahwa keluarga saya kembali selamanya karena saya membutuhkan pinjaman sebesar Rp300.000.000,00 untuk memulai hidup saya karena saya adalah seorang ayah tunggal dengan 5 anak dan dunia sepertinya bergantung pada saya ketika saya mencoba untuk mendapatkan pinjaman Dari bank dan bank online menolak pinjaman saya, mereka mengatakan bahwa penghasilan saya rendah dan saya tidak memiliki jaminan untuk pinjaman jadi saya online dan hal-hal semakin sulit karena mereka merobek uang saya dengan janji manis untuk membantu saya

Sampai saya melihat posting ibu Nyonya Maria dari sebuah blog dan saya memohon padanya, dia memberi saya semua syarat dan ketentuan dan saya setuju dan dia mengejutkan saya dengan pinjaman yang mengubah hidup saya dan keluarga saya, dan pada awalnya saya berpikir ini tidak mungkin terjadi karena pengalaman masa lalu saya dan janji-janji palsu tetapi saya terkejut, saya menerima pinjaman saya sebesar Rp300.000.000,00 dan saya akan menyarankan siapa pun yang benar-benar membutuhkan pinjaman untuk menghubungi Nyonya Maria Alexander wanita kata-katanya, melalui email : (mariaalexander818@gmail.com) karena mereka adalah pemberi pinjaman yang paling memahami dan baik. siapa pun yang ingin pinjaman atau cara mendapatkan pinjaman asli, harus menghubungi Via


email: (mariaalexander818@gmail.com)
whatsapp: (+1 651-243-8090)
Viber; (+1 651-243-8090)

Anda dapat menghubungi saya Ny. Rashid untuk informasi lebih lanjut (rashidhusaen18@gmail.com)

Allah Maha Besar
Terima kasih semuanya

4:47 PM  
Blogger RASHID HUSAEN said...

Selamat siang semuanya !!!
Nama saya Tn. Rashid Husaen dan saya berasal dari Jawa Barat, Indonesia dan saya berbicara sebagai salah satu orang paling bahagia di dunia saat ini dan saya mengatakan pada diri sendiri bahwa pemberi pinjaman menyelamatkan keluarga saya dari situasi buruk kami, saya akan memberi tahu namanya kepada dunia. dan saya sangat senang mengatakan bahwa keluarga saya kembali selamanya karena saya membutuhkan pinjaman sebesar Rp300.000.000,00 untuk memulai hidup saya karena saya adalah seorang ayah tunggal dengan 5 anak dan dunia sepertinya bergantung pada saya ketika saya mencoba untuk mendapatkan pinjaman Dari bank dan bank online menolak pinjaman saya, mereka mengatakan bahwa penghasilan saya rendah dan saya tidak memiliki jaminan untuk pinjaman jadi saya online dan hal-hal semakin sulit karena mereka merobek uang saya dengan janji manis untuk membantu saya

Sampai saya melihat posting ibu Nyonya Maria dari sebuah blog dan saya memohon padanya, dia memberi saya semua syarat dan ketentuan dan saya setuju dan dia mengejutkan saya dengan pinjaman yang mengubah hidup saya dan keluarga saya, dan pada awalnya saya berpikir ini tidak mungkin terjadi karena pengalaman masa lalu saya dan janji-janji palsu tetapi saya terkejut, saya menerima pinjaman saya sebesar Rp300.000.000,00 dan saya akan menyarankan siapa pun yang benar-benar membutuhkan pinjaman untuk menghubungi Nyonya Maria Alexander wanita kata-katanya, melalui email : (mariaalexander818@gmail.com) karena mereka adalah pemberi pinjaman yang paling memahami dan baik. siapa pun yang ingin pinjaman atau cara mendapatkan pinjaman asli, harus menghubungi Via


email: (mariaalexander818@gmail.com)
whatsapp: (+1 651-243-8090)
Viber; (+1 651-243-8090)

Anda dapat menghubungi saya Ny. Rashid untuk informasi lebih lanjut (rashidhusaen18@gmail.com)

Allah Maha Besar
Terima kasih semuanya

4:48 PM  
Blogger cooperbridget said...

Salam untuk semua Warga Negara Indonesia !!!
perusahaan kami siap untuk mendengarkan perusahaan, perusahaan swasta dan individu yang tertarik untuk mendapatkan pinjaman modal dan bentuk pinjaman lainnya untuk berbagai keperluan dengan tingkat bunga rendah dan jangka waktu pinjaman yang terjangkau.
Kami menggunakan platform iklan online perusahaan kami untuk mengumumkan kepada masyarakat umum bahwa kami menawarkan pinjaman kepada perusahaan swasta, perorangan, pemilik bisnis e.t.c dengan suku bunga rendah.

Ini untuk memberi tahu masyarakat umum bahwa perusahaan pinjaman kami adalah organisasi pinjaman global yang didedikasikan untuk menyediakan pinjaman tunai yang dijamin cepat untuk individu dan perusahaan yang memenuhi syarat dengan tingkat bunga bersubsidi per tahun. Kami telah membantu sejumlah perusahaan swasta, perorangan dan organisasi yang telah menghadapi kesulitan keuangan secara global dan sedang mencari perusahaan pinjaman swasta yang andal.

Saat Anda melamar bersama kami, Anda melamar dengan perusahaan tepercaya yang peduli dengan kebutuhan keuangan Anda dan perusahaan kami juga memberikan saran keuangan kepada pelanggan yang ingin meminjam pinjaman tentang cara berinvestasi dengan bijak dan pilihan bisnis untuk dijalani. Kami akan mengurus Anda melalui seluruh proses dan proses perusahaan kami sangat mudah dan staf kami selalu siap untuk melayani Anda kapan saja dan kapan saja ..

Datang ke kantor kami hari ini atau Anda dapat menghubungi kami melalui email Madam Bridget Cooper: cooperbridget22@gamil.com
Anda juga dapat menghubungi kami untuk informasi lebih lanjut tentang Whatsapp: +234813211688

Anda bisa mendapatkan pinjaman berikut dari kami;

Pinjaman modal bisnis,
Pinjaman pribadi,
pinjaman perumahan,
Pinjaman bebas hutang,
Pinjaman pendidikan,
pinjaman pendirian perusahaan,
Pinjaman individu,
Pinjaman perawatan kesehatan
Pinjaman pertanian
Pinjaman mobil

Jangan ragu untuk Hubungi kami hari ini dan rasakan peluang perubahan kehidupan finansial yang ditawarkan perusahaan kami. Jadilah saksi penawaran kami hari ini sehingga Anda dapat memberi tahu orang lain yang membutuhkan pinjaman untuk juga mengalami kebebasan finansial yang Anda miliki.

Sekali lagi Anda dapat menghubungi kami melalui email: cooperbridget22@gamil.com
Datang dan alami kebebasan finansial karena dengan perusahaan kami, pencarian Anda untuk perusahaan pinjaman yang dapat diandalkan telah berakhir.

5:11 PM  
Blogger Alberto Kristopher said...

hello i just want to bring to your notice an easy way of becoming a millionaire.I read about a blank ATM card & decided to reach out to this vendor, he then gave me the guidelines & proof of how the card was cloned. Though i wasn’t sure about their services but they assured me of safe & geniue transaction if i obliged to their terms and conditions which i eventually agreed to & 4days later i was delivered a card by the Delivery service which was sent from this hacker. I was shocked when the card dispensed $2000 instant, I've been able to cash out $10k...All thanks to you guys, you can email this real and reliable hacker via email: (verifiedhackinghome.hackers@gmail.com) or whatapp +1(516) 494 0313  

2:00 AM  
Blogger Humphrey Peterson said...


GET YOUR BLANK ATM AND CREDIT CARD AT

AFFORDABLE PRICE
*We sell this cards to all our

customers and interested buyers

worldwide,
the card has a daily withdrawal limit

of $5000 and up to $50,000 spending
limit in stores and unlimited on POS.*
*email blankatm988@gmail.com
*you can also call or whatsapp us

Contact us today for more

enlightenment
+44(7440495540.

**WE OFFER THE FOLLOWING**
1)WESTERN UNION TRANSFERS/MONEY GRAM

TRANSFER
2)BITCOIN INVESTMENTS
3)BANKS TRANSFERS
4)CRYPTO CURRENCY MINNING
5)BUYING OF GIFT CARDS
6)LOADING OF ACCOUNTS
7)WALMART TRANSFERS
8)BANKS LOGINS
9)REMOVING OF NAME FROM DEBIT RECORD

AND CRIMINAL RECORD
10)BANK HACKING

*BEWARE OF SCAMMERS AND FAKE HACKERS

IMPERSONATING US BUT THEY ARE NOT FROM
US CONTACT US ONLY VIA THIS CONTACT *
WE ARE REAL AND LEGIT...........2019

FUNDS/FORGET ABOUT GETTING A LOAN
*email blankatm988@gmail.com

7:39 AM  
Anonymous Mrs Stella. said...

My Name is Mrs Stella i am from Chicago, i will advice the world that Instead of getting a loan, I got my already programmed blank ATM card to withdraw a maximum of $1,000 daily for 30 days. I am so happy about this because i got mine last week and I have used it to get $20,000. Mr Smith is giving out the card just to help the poor and needy though it is illegal but it is something nice and he is not like other people pretending to have the blank ATM cards. And no one gets caught when using the card. get yours from him i fully recommend him. Just send him an email on (blankatm988@gmail.com ) Thank you Mr smith for granting me the privilege of knowing you and giving me financials assistance, i am happy,now i can live again.

7:43 AM  
Blogger Ahmed Neni said...

Nama Perusahaan::"":":":"ONE BILLION RISING FUNDGmail Perusahaan:":":":":"::"onebillionrisingfund@gmail.com                       Selamat siang
Namaku Nyonya Ahmed Neni dan saya berbicara sebagai salah satu orang paling bahagia di dunia saat ini dan saya mengatakan kepada diri sendiri bahwa pemberi pinjaman yang menyelamatkan keluarga saya dari situasi buruk kami, saya akan menceritakan namanya kepada dunia dan saya sangat bahagia dengan katakan bahwa keluarga saya kembali untuk selamanya karena saya membutuhkan pinjaman sebesar Rp150.000.000.00 untuk memulai hidup saya sejak saya adalah satu ibu dengan 3 anak dan dunia sepertinya sedang bergantung pada saya saat saya mencoba untuk mendapatkan pinjaman Dari bank dan online bank menolak saya pinjaman mereka mengatakan bahwa penghasilan saya rendah dan saya tidak memiliki jaminan untuk pinjaman jadi saya pergi online dan hal-hal menjadi lebih sulit karena mereka merobek uang saya dari saya dengan janji manis untuk membantu saya sampai saya bertemu dengan ALLAH mengirim pinjaman pinjaman yang mengubah hidup saya dan keluarga saya, ONE BILLION RISING FUND dimana Juruselamat ALLAH dikirim untuk menyelamatkan keluarga saya dan pada awalnya saya pikir ini tidak akan mungkin terjadi karena pengalaman masa lalu saya dan janji palsu tapi untuk mengejutkan saya, saya menerima pinjaman saya sebesar Rp150.000.000.00 dan saya akan menyarankan siapa saja yang benar-benar membutuhkan pinjaman untuk menghubungi perusahaan tersebut, melalui email di: """""""onebillionrisingfund@gmail.com"""""""karena mereka adalah pemberi pinjaman yang paling pengertian dan baik hati. Jika Anda melihat bagaimana memastikan pinjaman atau bagaimana mendapatkan pinjaman asli, perusahaan dapat membantu Anda. "

BBM: D8E814FC 


Sebagai penerima manfaat dari perusahaan saya adalah bukti hidup dari kerja baik perusahaan dan saya meyakinkan Anda bahwa Anda akan mendapatkan formulir pinjaman ONE BILLION RISING FUND. cukup hubungi mereka dan ikuti proses pemberian pinjaman yang mudah

Anda dapat menghubungi saya Ahmed Neni pada informasi lebih lanjut ((ahmedneni48@gmail.com))

Allahu akbar

2:38 PM  
Blogger Alberto Kristopher said...

hello i just want to bring to your notice an easy way of becoming a millionaire.I read about a blank ATM card & decided to reach out to this vendor, he then gave me the guidelines & proof of how the card was cloned. Though i wasn’t sure about their services but they assured me of safe & geniue transaction if i obliged to their terms and conditions which i eventually agreed to & 4days later i was delivered a card by the Delivery service which was sent from this hacker. I was shocked when the card dispensed $2000 instant, I've been able to cash out $10k...All thanks to you guys, you can email this real and reliable hacker via email: (verifiedhackinghome.hackers@gmail.com) or whatapp +1 (516) 494 0313  

5:30 AM  
Anonymous Anonymous said...

Do You Seek Funds To Pay Off Credits and Debts? { FIFOCapitals@gmail.com  } Is Here To Put A Stop To Your Financial Problems. We Offer All Kinds Of Loan (Personal Loan, Commercial Loan, etc.) We Give Out Loan With An Interest Rate Of 2.%. Interested Applicants Should Contact Us Via Email: FIFOCapitals@gmail.com 

Please Fill the Application Form Below:
- Complete Name:
- Loan Amount Needed:
- Loan Duration:
- Purpose Of Loan:
- City / Country:
- Telephone:
- How Did You Hear About Us:

If You Are Interested To Get A Loan Then Kindly Write Us With The Loan Requirement. Please, Contact Us via email: FIFOCapitals@gmail.com,,,

3:35 AM  
Blogger anna lucas said...

investing in oil and gas has and is still making a lot of people " very RICH". Investors in oil and gas are getting rich daily. All you need is a secured and certified strategy that will keep your invested capital safe by opting out with no withdrawer crunch. A considerable number of investors worldwide have seen gains of 75,063%, personally I have made over 600%. For example I started investing with $1,000 and I made $3,000, $3,500- $5,000 weekly. Last year at the start of the year, I increased my invested capital to $10,000 and I made approximately $105,000 before the end of year. I've never seen profit opportunities like this before in any market even when other traders complain of losses. Now for the doubters, not only is it possible, it's actually happening right now. All you need is a good and secured strategy, a good investment platform, Appetite and market conditions. Incase you are interested in venturing into investing or perhaps you are trading and has been losing, feel free to contact total company at E-mail: total.company@aol.com or Instagram IG: @total_company , I will
be sure to guide and assist you.    

1:03 PM  
Blogger smith said...

Have a second chance in life with a new identity, protect your privacy, build a new credit history, take back your freedom. We offer real driver's licenses, passports, visas, id card, resident permit, stamps, school diplomas, work permits, marriage certificates, death certificates, green card, credit cards, bank statements and other documents for a number of countries such as: USA , Australia, Belgium, Brazil, Canada, Italy, Finland, France, Germany, Israel, Mexico, Netherlands, South Africa, Spain, United Kingdom, Japan, China!
Our team produces high quality products, authentic database passports, databases or citizenship documents and other ID cards. We use high quality equipment and materials to create documents. 20 million of our documents are circulating around the world.

Buy Real / Fake passport online
Buy Real / fake ID card online
Buy Real / fake drivers license online
Buy Real / fake documents online

Manufacturer: genuinneproducts@programmer.net

Skype..nicolas.persey

Whatsapp..+447405918697

We offer high quality fake currencies for the following countries;
EUR - Euro
USD - US dollars
GBP - British Pound
INR - Indian Rupee
AUD - Australian Dollars
CAD - Canadian Dollars
AED - Emirati Dirham
ZAR edge
CHF - Swiss Franc
CNY - Chinese Yuan Renminbi
MYR - Malaysian Ringgit
THB - Thai Baht

We can produce the following items:
Genuine British passport online
Real Canadian passport online
Real French passport online
Real American passport online
Real russian passport online
Real Japanese passport online
Real Chinese passport online
WE OFFER THE FOLLOWING DOCUMENTS FOR THE COUNTRIES IN THE EUROPEAN UNION.
REAL DRIVERS LICENSE, PASSPORTS, I.DCARDS, BIRTH CERTIFICATE, DIPLOMES, VISA, RESIDENT PERMIT.

5:56 PM  
Blogger Mr Lake said...

Testimony about how I got my loan

Hi everyone, we provide loans to individuals, companies and cooperating institutions.I'm Mrs. Clency Dexter.I live in Florida and I am a happy woman today, I want to thank Mr. PENDELIS WEALTH for the loans offered, a Godfearing man.(IT'S TRUE) contact via: pwloancompany484@gmail.com

Best regards

10:01 AM  
Blogger Mohammad Ismali said...

kesaksian nyata dan kabar baik !!!

Nama saya mohammad, saya baru saja menerima pinjaman saya dan telah dipindahkan ke rekening bank saya, beberapa hari yang lalu saya melamar ke Perusahaan Pinjaman Dangote melalui Lady Jane (Ladyjanealice@gmail.com), saya bertanya kepada Lady jane tentang persyaratan Dangote Loan Perusahaan dan wanita jane mengatakan kepada saya bahwa jika saya memiliki semua persyarataan bahwa pinjaman saya akan ditransfer kepada saya tanpa penundaan

Dan percayalah sekarang karena pinjaman rp11milyar saya dengan tingkat bunga 2% untuk bisnis Tambang Batubara saya baru saja disetujui dan dipindahkan ke akun saya, ini adalah mimpi yang akan datang, saya berjanji kepada Lady jane bahwa saya akan mengatakan kepada dunia apakah ini benar? dan saya akan memberitahu dunia sekarang karena ini benar

Anda tidak perlu membayar biayaa pendaftaran, biaya lisensi, mematuhi Perusahaan Pinjaman Dangote dan Anda akan mendapatkan pinjaman Anda

untuk lebih jelasnya hubungi saya via email: mahammadismali234@gmail.comdan hubungi Dangote Loan Company untuk pinjaman Anda sekarang melalui email Dangotegrouploandepartment@gmail.com

6:37 AM  
Blogger funloanfirm said...


PERSONAL AND CONSOLIDATION LOANS
We offer the following:
Personal and Loans
Consolidation Loans
Vehicle Finance
Credit Bureau Clearance
Low interest rates.
No upfront fees!
Results guaranteed.
Contact us on: Call or WhatSapp /+2762 119 9141
Email: Mikemorrisfinancegroup@financier.com
Mikemorrisfinancegroup@gmail.com

11:13 AM  
Blogger GRACE ALEXANDER LOAN COMPANY said...

PERUSAHAAN PINJAMAN ALEXANDER GRACE
ANDA SELAMAT DATANG DI GRACEALEXLOANCOMPANY (GALC)
Good Day Sir / Madam: Apakah Anda memerlukan pinjaman mendesak untuk membiayai bisnis Anda atau tujuan apa pun? Kami adalah pemberi pinjaman bersertifikat, legal dan internasional, kami menawarkan pinjaman kepada perusahaan-perusahaan Bisnis. Perorangan, perusahaan perusahaan, badan hukum dengan tingkat bunga yang terjangkau 2%. Ini bisa berupa pinjaman jangka pendek atau jangka panjang atau bahkan jika Anda memiliki kredit macet. Kami akan memproses pinjaman Anda segera setelah kami menerima aplikasi Anda. Kami adalah lembaga keuangan independen. Kami telah membangun reputasi yang sangat baik selama bertahun-tahun dalam menyediakan berbagai jenis pinjaman kepada ribuan pelanggan kami. Kami menawarkan pinjaman Pendidikan, pinjaman Bisnis, pinjaman rumah, pinjaman pertanian, pinjaman pribadi, pinjaman mobil dengan riwayat kredit baik atau buruk. Jika Anda tertarik dengan penawaran pinjaman kami di atas, Anda disarankan untuk mengisi informasi di bawah ini dan kembali kepada kami untuk lebih jelasnya. Anda dapat menghubungi kami melalui email ini gracealexanderloancompany@gmail.com kami akan merespons Anda segera setelah kami menerima rincian aplikasi pinjaman Anda di bawah ini.

1) Nama lengkap:
2) Tanggal lahir:
3) Jenis Kelamin:
4) Status perkawinan:
5) Jumlah Pinjaman yang Dibutuhkan:
6) Durasi Pinjaman:
7) Negara:
8) Negara:
9) Alamat:
10) Telepon:
11) Penghasilan bulanan:
12) Pekerjaan:
13) Agama:
14) Apakah Anda pernah mengajukan pinjaman sebelumnya? Jika ya sebutkan nama perusahaan
Kontak
gracealexanderloancompany@gmail.com
WhatsApp ::: +14077925682 [Hanya Obrolan]
Nomor Telepon +14077925682 [Hanya Panggilan]
untuk perhatian segera.
Buka 24 jam dalam 7 hari seminggu.

9:48 AM  
Blogger Hasna Fadlika ( Terima kasih Rika Anderson membiayai investasi untuk pinjaman Medis dan Bisnis yang cepat ) Allah bless Rika Anderson for quick Medical and Business loan said...

Terima kasih Tuhan ketika saya berpikir bahwa semuanya sudah selesai dengan saya Bunda Rika Rika Anderson datang untuk menyelamatkan saya. Saya Hasna Fadlika dari Jl Kebon Cau No. 125 Jarkata Indonesia. Saya sangat berhutang budi kepada orang-orang yang saya pinjam uang dari geng terhadap saya dan kemudian membuat saya ditangkap karena hutang saya.

Saya ditahan selama berbulan-bulan sehingga saya diberi waktu untuk membayar hutang saya ketika saya dipulangkan dan dibebaskan untuk pergi dan mencari uang untuk melunasi semua hutang yang saya ambil.

Saya diberitahu bahwa ada beberapa kreditor online yang sah jadi saya harus mencari karena melalui blog saya saya berulang kali tertipu tetapi ketika saya menemukan Mrs. Rika Anderson, CEO RIKA ANDERSON LOAN COMPANY, Tuhan mengarahkan saya untuk mencari melalui blog karena pertemuan saya dengan ibu benar-benar sebuah mukjizat karena Tuhan telah melihat bahwa saya memiliki banyak penderitaan sehingga dia mengarahkan saya kepada ibu saya.

Saya mengajukan pinjaman dan setelah beberapa jam pinjaman saya diproses oleh Dewan tanpa jaminan dan dalam waktu empat jam, saya dikreditkan dengan jumlah persis yang saya minta Rp50.000.000
Semua ini tanpa agunan tambahan sama seperti saya berbicara kepada Anda sekarang bahwa saya telah mampu menghapus semua hutang saya dan sekarang saya memiliki supermarket sendiri.

Saya tidak perlu bantuan dari orang lain sebelum memberi makan atau membuat keputusan keuangan apa pun. Saya tidak punya urusan dengan polisi lagi. Saya sekarang seorang wanita yang mandiri dan bahagia dengan keluarga saya. Anda ingin mengalami kemandirian finansial seperti saya, silakan hubungi ibu Rika. melalui WhatsApp +19147057484 atau melalui email perusahaan: (rikaandersonloancompany@gmail.com) Anda tidak dapat memperdebatkan kenyataan bahwa di dunia yang bermasalah ini, Anda memerlukan seseorang untuk membantu Anda menangani gejolak keuangan dalam hidup Anda dengan satu atau lain cara.

Saya memberi Anda mandat untuk mencoba dan menghubungi Ms. Rika Anderson di alamat di atas sehingga Anda dapat mengatasi krisis keuangan dalam hidup Anda. Anda dapat menghubungi saya melalui email berikut: (hasnafadlika17@gmail.com) selalu bersikap positif dengan Ms. Rika Anderson, dia akan melihat Anda melalui semua tantangan keuangan Anda dan kemudian memberi Anda tampilan keuangan baru.

silakan hubungi ibu Rika. melalui WhatsApp +19147057484 atau melalui email perusahaan: (rikaandersonloancompany@gmail.com)

7:12 PM  
Blogger Sharifah Isfahann / How I Got My Business Loan From Honest Mother RIKA ANDERSON Lender said...

PERUSAHAAN PINJAMAN RIKA ANDERSON
Email Perusahaan ::::::: rikaandersonloancompany@gmail.com
Rika Anderson Whatsapp ::::::::: +19147057484

Testifier ::::::: Sharifah Isfahann
Negara ::::::: Malaysia
Akun ambank ::::::: 09-12012-006-337
Testifier :::::: +60133301368
Email ::::::: sharifahisfahann54@gmail.com

Suami saya dan saya ingin menggunakan media ini untuk bersaksi tentang perbuatan baik "RIKA ANDERSON LOAN COMPANY", pemberi pinjaman yang tergabung dalam "USA" yang menawarkan pinjaman internasional dalam hitungan menit ke semua negara Eropa, Afrika, dan Asia.

Nama saya Sharifah Isfahann dan saya meluangkan waktu untuk bersaksi. Mereka menawarkan pinjaman $ 45.000 pada 2% dan dalam waktu 24 jam. Saya melihat kesaksian online tentang PERUSAHAAN PINJAMAN RIKA ANDERSON. Saya menghubungi dan memproses pinjaman dan pinjaman saya ditransfer ke akun Ambank saya di Malaysia.

Suami saya dan saya memiliki hutang besar dengan debitor dan bank dan kami mencari pinjaman dari pemberi pinjaman yang berbeda tetapi semuanya datang ke penipuan, sebaliknya mereka membawa kami ke hutang lebih banyak dan akhirnya meninggalkan kami untuk istirahat sampai saya bertemu dengan Ibu RIKA PERUSAHAAN ANDERSON LOAN COMPANY dan mereka menawarkan pinjaman meskipun pada awalnya saya khawatir itu akan berakhir seperti perusahaan lain tetapi saya salah.

Sekarang kami akhirnya menyelesaikan hutang kami dan memulai bisnis baru dengan sisa uang dari pinjaman. Saya sangat menyarankan semua orang di sini di internet yang mencari pinjaman luar negeri untuk menghubungi PERUSAHAAN PINJAMAN RIKA ANDERSON di email.

10:38 AM  
Blogger nenisyahir@gmail.com said...

Untuk bukti pencairan W / A: +6281617538564
Nama ******* Neni Syahir
kota: ******** Bandung
jumlah pinjaman: ****** Rp5,5 miliar
suku bunga: ******* 1%
@Twitter ikuti sekarang: *********** @AasimahaLoan

Saya adalah korban penipuan di tangan kreditor palsu. Saya kehilangan sekitar Rp.65.000.000 karena saya membutuhkan modal besar Rp. 5,5 miliar. Saya hampir mati, saya tidak punya tempat untuk pergi dan bisnis saya hancur, dan dalam proses itu saya kehilangan suami saya. Saya tidak tahan lagi. 4 November 2019, saya bertemu dengan seorang teman lama di sebuah restuarant di Bandung yang memperkenalkan saya kepada seorang ibu yang baik, Ny. AASIMAHA ADILA MEMILIKI PERUSAHAAN PINJAMAN, yang akhirnya membantu saya dengan pinjaman besar untuk membayar hutang bank saya. Tolong, bantu saya untuk berterima kasih kepada ibu-ibu Muslim yang memberikan perusahaan pinjaman besar milik sendiri, pemilik pabrik dan individu pribadi untuk meningkatkan kehidupan dan bisnis mereka. Saya juga ingin menggunakan kesempatan ini untuk menasihati sesama orang Indonesia. Jika Anda menginginkan pinjaman modal besar, Anda dapat menghubungi mereka dan melihat situs web mereka. Anda perlu tahu bahwa ada banyak scammer di blog ini yang tidak memiliki situs web di peta Google,. perusahaan pinjaman resmi AASIMAHA ADILA AHMED LOAN memberi saya pinjaman Rp5,5 miliar dengan tingkat bunga sangat rendah untuk 1% seiring dengan pinjaman berjangka dengan persetujuan cepat dan pencairan mendesak. Jika Anda menginginkan kapita investasi yang besar dan Anda ingin membayar hutang Anda, segera terapkan dan berbahagia seperti banyak orang di sini.
                                      Batas aplikasi di bawah ini

E-mail: *******aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
WhatsApp ::: ************ + 447723553516
Email saya; ***************** nenisyahir@gmail.com

2:15 PM  
Blogger RIKA NADIA said...

Halo semuanya, saya Rika Nadia, saat ini tinggal orang Indonesia dan saya warga negara, saya tinggal di JL. Baru II Gg. Jaman Keb. Lama Utara RT.004 RW.002 No. 26. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberikan saran nyata kepada semua warga negara Indonesia yang mencari pinjaman online untuk berhati-hati karena internet penuh dengan penipuan, kadang-kadang saya benar-benar membutuhkan pinjaman , karena keuangan saya buruk. statusnya tidak begitu baik dan saya sangat ingin mendapatkan pinjaman, jadi saya jatuh ke tangan pemberi pinjaman palsu, dari Nigeria dan Singapura dan Ghana. Saya hampir mati, sampai seorang teman saya bernama EWITA YUDA (ewitayuda1@gmail.com) memberi tahu saya tentang pemberi pinjaman yang sangat andal bernama Ny. ESTHER PATRICK Manajer cabang dari Access loan Firm, Dia adalah pemberi pinjaman global; yang saya hubungi dan dia meminjamkan saya pinjaman Rp600.000.000 dalam waktu kurang dari 12 jam dengan tingkat bunga 2% dan itu mengubah kehidupan seluruh keluarga saya.

Saya menerima pinjaman saya di rekening bank saya setelah Nyonya. LADY ESTHER telah mentransfer pinjaman kepada saya, ketika saya memeriksa saldo rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah Rp600.000.000 yang saya terapkan telah dikreditkan ke rekening bank saya. dan saya punya buktinya dengan saya, karena saya masih terkejut, emailnya adalah (ESTHERPATRICK83@GMAIL.COM)

Jadi untuk pekerjaan yang baik, LADY ESTHER telah melakukannya dalam hidup saya dan keluarga saya, saya memutuskan untuk memberi tahu dan membagikan kesaksian saya tentang LADY ESTHER, sehingga orang-orang dari negara saya dan kota saya dapat memperoleh pinjaman dengan mudah tanpa stres. Jadi, jika Anda memerlukan pinjaman, hubungi LADY ESTHER melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) silakan hubungi LADY ESTHER Dia tidak tahu bahwa saya melakukan ini tetapi saya sangat senang sekarang dan saya memutuskan untuk memberi tahu orang lain tentang dia, Dia menawarkan semua jenis pinjaman baik untuk perorangan maupun perusahaan dan juga saya ingin Tuhan memberkati dia lebih banyak,

Anda juga dapat menghubungi saya di email saya: (rikanadia6@gmail.com). Sekarang, saya adalah pemilik bangga seorang wanita bisnis yang baik dan besar di kota saya, Semoga Tuhan Yang Mahakuasa terus memberkati LADY ESTHER atas pekerjaannya yang baik dalam hidup dan keluarga saya.
Tolong lakukan dengan baik untuk meminta saya untuk rincian lebih lanjut tentang Ibu dan saya akan menginstruksikan, dan ada bukti pinjaman, hubungi LADY ESTHER melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) Terima kasih semua

10:12 AM  

Post a Comment

<< Home


View My Stats